HP ServiceONE - podpora obchodních partnerů

12. 7. 2011 16:19    Rubrika: Tiskové zprávy

HP nabízí nové možnosti spolupráce pro své obchodní partnery

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Partneři HP mají nyní k dispozici širší nabídku služeb a nové možnosti pro obchodní růst

Společnost HP dnes rozšířila řešení Always On Support o nový model spolupráce s partnery, který zvyšuje možnosti prodeje a přináší větší nabídku služeb.

Aby jednotliví partneři HP dokázali splnit náročné požadavky zákazníků, musí mít zajištěn přístup k širokému spektru technologických služeb – od klasických desktopových řešení až po hybridní cloudy, stejně jako od jednoduché údržby po kompletní strategické plánování a konzultace.

HP ServiceONE představuje nový typ specializace v rámci partnerského programu HP Preferred Partner, který obchodním partnerům nabízí znatelné rozšíření portfolia služeb či přímo zprostředkování služeb HP. Partneři mohou využít i vylepšeného systému výhod a odměn HP či získat podporu při plánování životního cyklu daného řešení pro svůj další růst a minimalizaci rizik.

„Partneři požadují inovativní služby pro vylepšení kritických oblastí, které splní očekávání všech zákazníků, ať už jde o návrh datových center nebo každodenní podporu,“ řekla Diana Coso, ředitelka channel služeb v HP EMEA Technology Services. „HP ServiceONE nabízí partnerům možnost poskytnutí špičkových služeb při efektivním využití prodejních, technických a marketingových zdrojů HP.“

Program HP ServiceONE umožňuje partnerům společnosti HP:

  • Pružně reagovat na měnící se požadavky zákazníků a zvýšit podíl na trhu díky prodeji širokého spektra technologických služeb, včetně profesionálních kontraktních služeb a HP Care Pack Services pro hardwarové portfolio HP.
  • Zvýšit marže a redukovat rizika díky technologiím automatizované podpory, například prostřednictvím řešení HP Insight Remote Support.
  • Zvýšit prodeje díky těsné spolupráci s HP při společných nabídkách, včetně uzavírání obchodů, marketingových služeb a řešení technických problémů. HP chce působit jako „rozšiřující člen“ partnerského týmu a obohatit jej nabídkami technologických expertíz či další pracovní kapacitou podle aktuálních potřeb.
  • Zvýšit příjem i jeho možnosti prostřednictvím prodeje a nabídky vysoce ziskových značkových služeb HP.
  • Zlepšit spokojenost a věrnost zákazníků přidáním služeb podpory k aktuální infrastruktuře a širokou nabídkou konzistentních, spolehlivých produktů.

Nové a zjednodušené označení partnerů

Společnost HP sjednotila program nabízených služeb pro snazší uzavírání jednotlivých kontraktů a vyhodnocení úspěšnosti partnerů. Nyní jsou k dispozici dvě kategorie: ServiceONE Specialist a ServiceONE Expert, která představuje nejvyšší model. Partneři HP mohou rozšířit a zefektivnit své služby díky exkluzivním slevám, zvýhodněným nákupům a nástrojům pro správu.

„Neustále hledáme možnosti rozšíření našich servisních služeb a HP ServiceONE mění naše představy ve skutečnost,“ uvedl Roland Heidersdorf, provozní ředitel společnosti druckerfachmann.de AG, partnera společnosti HP v Německu. „Vylepšení HP v oblasti dodávky služeb nám dovolují nabídnout více řešení zákazníkům, díky čemuž můžeme zvýšit i náš celkový obrat a zisk.“

Služby HP pomáhají firmám a vládním institucím při nasazování a realizaci strategie Instant-On Enterprise, která umožňuje využívat technologie při veškeré spolupráci se zákazníky, zaměstnanci, partnery a občany.

Program HP ServiceONE bude celosvětově dostupný v listopadu, více informací je k dispozici na webových stránkách www.hp.com/partners/emea/ServiceONE.


| Diskuse | Tiskové zprávy
Sdílej: