HP Excellence in Service Operations

7. 11. 2011 00:53    Rubrika: Tiskové zprávy

Společnost HP oznámila, že její divize počítačů a notebooků pro firemní uživatele získala certifikaci Excellence in Service Operations, za vysoký standard technické podpory. HP je jediným výrobcem PC, který získal toto uznání dva roky po sobě.

Technology Services Industry Association udělila společnosti HP certifikaci „výjimečné kvality servisních služeb“

„Zákazníci si mohou koupit počítač s jistotou, že HP bude po celou dobu jeho životnosti zajišťovat kvalitní podporu,“ prohlásil Gilbert Rossi, viceprezident divize Personal Systems Group, Customer Services, HP regionu EMEA. „Tato certifikace dokládá péči, kterou HP věnuje vývoji a implementaci nejlepších pracovních postupů v oblasti servisu a technické podpory.“

„Přímá podpora“ HP PSG EMEA je dostupná ve více než 25 zemích, nabízí možnost výběru z více než 20 jazyků a každý měsíc zpracuje v průměru 150 tisíc požadavků. Během procesu auditu asociace TSIA pečlivě analyzovala postupy a principy řízení podpory pro firemní zákazníky. Podpora po telefonu a internetu či servisní síť – to vše bylo porovnáváno s téměř 300 příklady těch nejlepších postupů z praxe. Kromě toho byly zohledněny i další oblasti, například manažerská podpora, práce s talenty, nástroje podpory a provozní ukazatele.

Spokojenost zákazníků s podporou od HP v porovnání se standardy TSIA dopadla také velmi dobře. Jen to potvrzuje fakt, že firemní zákazníci nemusejí na podporu dlouho čekat, ochotně dávají zpětnou vazbu a mají důvěru v komplexní nástroje a procesy HP v oblasti podpory.

„HP pokračuje ve své snaze o dosažení maximální kvality podpory pro své zákazníky z řad firem,“ uvedla Joanne Weigelová, ředitelka programů certifikace, TSIA. „Když zákazník vidí logo TSIA Excellence in Service Operations, může se spolehnout, že HP má lidi, procesy a technologie pro zajištění skutečně kvalitní podpory a servisu.“

Společnost HP úspěšně prošla auditem TSIA již druhý rok po sobě a pokaždé získala certifikaci Excellence in Service Operations pro celou svoji oblasti počítačů určených firemnímu i domácímu zákaznickému segmentu v regionech EMEA, Severní Amerika a Asie-Pacifik-Japonsko. Aktivity HP v oblasti servisu a podpory jsou důkazem toho, že společnost plní závazek, který dala svým zákazníkům na celém světě.


| Diskuse | Tiskové zprávy
Sdílej: