Staňte se součástí největší mozaiky s HP

28. 12. 2011 17:24    Rubrika: Tiskové zprávy

Společnost HP spouští novou soutěžní aplikaci HP Mozaika určenou uživatelům sociální sítě Facebook. Cílem interaktivní hry je vytvořit největší mozaiku složenou z originálních fotografií jednotlivých uživatelů, kteří mohou od HP zároveň získat hodnotné ceny.

Staňte se součástí největší mozaiky s HP

Po úspěšné „motýlí“ kampani přichází HP s novou facebookovou soutěží

Společnost HP spouští novou soutěžní aplikaci „HP Mozaika“ určenou uživatelům sociální sítě Facebook. Cílem interaktivní hry je vytvořit největší mozaiku složenou z originálních fotografií jednotlivých uživatelů, kteří mohou od HP zároveň získat hodnotné ceny.

Každý vyhrává

Soutěž je součástí reklamní kampaně „Everybody On“, která představuje nové notebooky a osobní počítače HP. „Protože se snažíme zcela naplnit slogan této kampaně, vyhrává v soutěži opravdu každý,“ uvedl Petr Trešl, marketingový manažer Divize osobních počítačů společnosti HP. „Soutěžící mohou získat notebooky HP Pavilion, sluchátka Beats, předplatné časopisů, přístup zdarma na herní server FRAG či slevy na nákup ve značkovém e-shopu HP market,“ dodal.

Pravidla mozaiky

Princip hry spočívá v nahrání fotografie soutěžícího uživatele do aplikace a v následném tipu odpovědi na jednoduchou otázku. Čím víc přátel zapojí soutěžící do soutěže, tím více cen může získat. Kromě společné mozaiky mohou soutěžící vytvářet také koláže z fotografií svých přátel či z vlastních snímků. Zda se podařilo dosáhnout cíle a sestavit největší digitální mozaiku z unikátních fotografií uživatelů bude jasné po skončení soutěže 31. ledna 2012.

Pokračování úspěšných „motýlků“?

Společnost HP v minulosti slavila úspěchy s interaktivní hrou „Coolovačka“ a zejména pak s aplikací „Přivítejte jaro zasláním motýla kamarádům”. Ta účinně oslovila celkem 524 000 uživatelů a získala ocenění v soutěžích Internet Effectiveness Awards 2010 a FLE Media Award 2010.

Aktuálně má oficiální facebooková stránka Hewlett-Packard ČR více než 140 tisíc příznivců, a patří tak mezi nejúspěšnější profily komerčních společností působících na této sociální síti v České republice.

Tiskové zprávy

Diskuse