Belkin představuje novou identitu značky

18. 1. 2012 16:18    Rubrika: Tiskové zprávy

Společnost Belkin představila novou identitu značky, jíž se zavazuje k vytváření produktů inspirovaných lidmi. S novým logem a logotypem značky vyjadřuje Belkin svůj cíl poskytovat inovativní produkty, jež umožnují lidem uskutečňovat své potřeby za použití nejmodernějších technologií.

Belkin představuje novou identitu značky

Společnost Belkin představila novou identitu značky, jíž se zavazuje k vytváření produktů inspirovaných lidmi - výrobků, které pomáhají všem z nás snadno zůstávat v kontaktu s přáteli, aktivitami a věcmi, které máme rádi. S novým logem a logotypem značky vyjadřuje Belkin svůj cíl poskytovat inovativní produkty, jež umožnují lidem uskutečňovat své potřeby za použití nejmodernějších technologií. Nová identita značky Belkin byla poprvé představena v rámci veletrhu International Consumer Electronics Show (CES) v Las Vegas.

„Nové logo společnosti Belkin, laskavě nazvané PIP (People Inspired Products – produkty inspirované lidmi), symbolizuje naše odhodlání brát si inspiraci od lidí kolem nás a potvrzuje vzájemnou spojitost mezi lidmi a jejich zážitky, kterých si cení nejvíce,“ prohlásil Ernesto Quinteros, General Brand Manager společnosti Belkin. „V budoucnu, kdy se bude toto propojení jen více utužovat, mají naše produkty jeden společný cíl: Zajistit aby současná technologie sloužila vždy lidem, nikdy ne naopak“.

K dosažení tohoto cíle – produktů inspirovaných lidmi – se Belkin zavazuje, že bude naslouchat svým zákazníkům a partnerům při vytváření takových řešení, která předcházejí jejich každodenním problémům a bude se snažit předvídat jejich stále se vyvíjející potřeby.

Nová identita přichází spolu s návratem zakladatele společnosti Belkin Cheta Pipkina na post prezidenta a generálního ředitele (CEO). „Belkin má za sebou dlouhou cestu od doby, kdy jsem vyráběl počítačové kabely v garáži mých rodičů,“ řekl Pipkin. „Jsem ale nadšený, že jsem zpět ve vedení revitalizované společnosti Belkin, která je synonymem pro kvalitu, inovaci a především pro produkty inspirované potřebami lidí.“

Tiskové zprávy

Diskuse