Belkin představuje novou identitu značky
18. 1. 2012 16:18 Rubrika: Tiskové zprávy
Společnost Belkin představila novou identitu značky, jíž se zavazuje k vytváření produktů inspirovaných lidmi. S novým logem a logotypem značky vyjadřuje Belkin svůj cíl poskytovat inovativní produkty, jež umožnují lidem uskutečňovat své potřeby za použití nejmodernějších technologií.
Společnost Belkin představila novou identitu značky, jíž se zavazuje k vytváření produktů inspirovaných lidmi - výrobků, které pomáhají všem z nás snadno zůstávat v kontaktu s přáteli, aktivitami a věcmi, které máme rádi. S novým logem a logotypem značky vyjadřuje Belkin svůj cíl poskytovat inovativní produkty, jež umožnují lidem uskutečňovat své potřeby za použití nejmodernějších technologií. Nová identita značky Belkin byla poprvé představena v rámci veletrhu International Consumer Electronics Show (CES) v Las Vegas.
„Nové logo společnosti Belkin, laskavě nazvané PIP (People Inspired Products – produkty inspirované lidmi), symbolizuje naše odhodlání brát si inspiraci od lidí kolem nás a potvrzuje vzájemnou spojitost mezi lidmi a jejich zážitky, kterých si cení nejvíce,“ prohlásil Ernesto Quinteros, General Brand Manager společnosti Belkin. „V budoucnu, kdy se bude toto propojení jen více utužovat, mají naše produkty jeden společný cíl: Zajistit aby současná technologie sloužila vždy lidem, nikdy ne naopak“.
K dosažení tohoto cíle – produktů inspirovaných lidmi – se Belkin zavazuje, že bude naslouchat svým zákazníkům a partnerům při vytváření takových řešení, která předcházejí jejich každodenním problémům a bude se snažit předvídat jejich stále se vyvíjející potřeby.
Nová identita přichází spolu s návratem zakladatele společnosti Belkin Cheta Pipkina na post prezidenta a generálního ředitele (CEO). „Belkin má za sebou dlouhou cestu od doby, kdy jsem vyráběl počítačové kabely v garáži mých rodičů,“ řekl Pipkin. „Jsem ale nadšený, že jsem zpět ve vedení revitalizované společnosti Belkin, která je synonymem pro kvalitu, inovaci a především pro produkty inspirované potřebami lidí.“