Vodafone otevřel speciální zákaznické centrum pro firmy
11. 3. 2012 17:29 Rubrika: Tiskové zprávy
Vodafone OneNet zákaznické centrum je unikátní a moderními technologiemi prodchnutý prostor, kde si zákazníci mohou sestavit telekomunikační řešení na míru, naživo si vyzkoušet vybrané produkty a přesvědčit se o tom, jak je Vodafone schopen zajistit kvalitu služeb. To vše na jednom místě a za přítomnosti kvalifikovaného průvodce. Vodafone se pro vybudování moderního centra speciálně pro firemní zákazníky rozhodl poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a významně posílil v segmentu zákazníků ze státní správy.
„Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.
Vodafone a firmy:
• 205 000 firem již telefonuje s Vodafonem
• 2 500 firem využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet
• Ze 4 % na 6,9 % vzrostl oproti minulému roku podíl Vodafonu na poskytování mobilních služeb státní správě
• KKCG, HZS ČR, Madeta a Národní památkový ústav jsou nejvýznamnějšími klienty Vodafonu
Produkty a služby naživo:
• OneNet (řešení pro pevnou, mobil a internet)
• Nejnovější mobilní telefony (Apple, Blackberry, Nokia aj.)
• Microsoft Office 365
• Zařízení se SIM: kamery, dohled nad vozovým parkem
• Vlastní 3G zóna - femtobuňka
Technická podpora:
• Nástroje pro samostatnou správu účtu online
• Videokonferenční hovor s technickým centrem – možnost sledovat kvalitu hovorů a datových přenosů konkrétní firmy