BenQ představuje herní monitor RL2455HM s dobou odezvy 1 ms GTG
3. 4. 2013 15:00 Rubrika: Tiskové zprávy
Společnost BenQ oznámila rozšíření své série profesionálních herních monitorů RL o nový model s označením RL2455HM. Produkty z této řady se objevily i na prestižním mistrovství hráčů Major League Gaming (MLG) 2012. Monitor BenQ RL2455HM byl do značné míry vyvíjen na základě zpětné vazby přímo z hráčské komunity. Uživatelé se tak nyní dočkají doby odezvy 1 ms (grey-to-gray), 2W stereo reproduktorů, a dvou HDMI® portů. Monitor je rovněž vybaven pokročilým systémem uživatelského nastavení, jež zajišťují patentované technologie společnosti BenQ (Black eQualizer, Display Mode a Smart Scaling).
„Jakožto oficiální dodavatel herních monitorů pro MLG jsme hrdí na to, že stále více hráčů nejvyšší úrovně využívá na turnajích náš produkt RL2450HT,“ uvedl Peter Chen, výkonný viceprezident a hlavní manažer produktového centra BenQ Technology. „V novém modelu s označením RL2455HM jsme spojili veškeré inovace a technologie série RL se zpětnou vazbou získanou od herních profesionálů.“
Monitor je přizpůsoben na míru strategiím v reálném čase (RTS), jako jsou StarCraft II Heart of the Swarm nebo Liga legend, ale také populárním konzolovým bojovým hrám, mezi něž patří například Mortal Kombat™. Dvojice dostupných HDMI portů zajišťuje konektivitu s konzolemi PS3 a Xbox, přehrávači Blu-ray™, počítači, fotoaparáty a dalšími zařízeními. RL2455HM je vybaven 24“ širokoúhlou Full HD LED obrazovkou (16:9), LED podsvícením pro zajištění kvalitního barevného podání a nekompromisním kontrastním poměrem 12 000 000 : 1.
Monitor BenQ RL2455HM zvyšuje konkurenceschopnost hráčů díky technologii Black eQualizer. Ta pracuje s jasem a kontrastem obrazu tak, aby odhalila důležité detaily probíhající bitvy projasněním tmavých oblastí scény. Další použitou technologií je Display Mode, jež hráčům umožňuje přepínat mezi sedmi velikostmi obrazovky od 17" (4:3), přes 19" (4:3 nebo 16:10), 21.5" (16:9), 22" (16:10) a 23" (16:9) až po 24" (16:9). Funkce Smart Scaling (chytré škálování) navíc umožňuje plynule přizpůsobovat velikost obrazovky, aniž by tím byla ovlivněna citlivost ovladače.