Česká hra Coraabia odstartovala s pomocí 300 výtvarníků z celého světa

19. 4. 2013 16:40    Rubrika: Tiskové zprávy

Očekávaná online sběratelská karetní hra Coraabia se za účasti osobností herní a umělecké scény oficiálně představila světu. Vznik unikátního českého projektu podpořili výtvarníci ze šesti světadílů a 58 států, a to včetně uznávaných osobností spojených s filmy Avatar nebo Godzilla, největšími světovými studii Blizzard a Ubisoft, a také s globálními herními hity Halo 4 nebo Magic: The Gathering.

Česká hra Coraabia odstartovala s pomocí 300 výtvarníků z celého světa

Ambiciózní herní start-up Coraabia z dílny nezávislého vývojářského studia ARK8 navazuje na velké mezinárodní úspěchy české herní scény posledních let. Kromě prof. Vladimíra Franze, spoluautora hudby, pokřtil hru například Jakub Dvorský, autor globálního hitu Machinarium, který v žebříčcích dokázal porazit i fenomenální Angry Birds, nebo Miloš Endrle, šéf společnosti Geewa, jednoho z deseti největších vývojářů facebookových her na světě. Po úspěších her jako je Dead Trigger, Overkill nebo Shadowgun, které dokázaly oslovit miliony hráčů, tak má česká herní velmoc další želízko v ohni.

Přední světoví výtvarníci poskytli českému týmu celkem přes tisíc ilustrací, které pocházejí ze všech koutů světa od Brazílie a Mexika, přes Finsko nebo Izrael, až po Čínu, Jižní Koreu či Filipíny. Celkem 339 umělců tak napomohlo tomu, že Coraabia v současnosti nemá z hlediska vizuálního obsahu srovnání v Česku ani za hranicemi a usiluje o zrození novodobého sci-fi kultu.

Hra se opírá o systém dynamických duelů, do nichž každý hráč vstupuje s vybranými kartami ze své vlastní kolekce. Zatímco nováčky osloví především snadnou přístupností, pokročilejší hráči brzy objeví nekonečné taktické možnosti při stavbě balíčků i přímo v soubojích. Každý zde najde svého protivníka a může neomezeně testovat hranice svých strategických schopností.

Nijak nezaostává ani sběratelská stránka hry a široké možnosti obchodování s kartami. Nemalou motivací v tomto směru je osobité grafické zpracování karet i celého herního světa – bohatého multivesmíru, jehož pomyslným středem je planeta Coraab a její svérázní obyvatelé. Všechny úrovně hry zároveň prostupuje propracovaný RPG systém, sahající od objevování skryté historie každé karty, přes otevírání speciálních hráčských dovedností, po možnost ovlivnit celý herní svět na základě svých rozhodnutí a úspěchů.

Tiskové zprávy . hry

Diskuse