Masterpass - globální digitální platební služba byla vylepšena, spuštění začíná v USA

19. 7. 2016 18:36    Rubrika: Tiskové zprávy

Mastercard představuje v USA základ pro budoucnost obchodování - globální digitální platební službou Masterpass. Vylepšené řešení umožňuje, aby se spotřebitelé nemuseli v platebním procesu zajímat o víc než svoji důvěryhodnou banku, která jim zajistí rychlé, jednoduché a zabezpečené digitální platby prostřednictvím různých zařízení a kanálů. Nakupovat budou moci kdekoliv a kdykoliv - online, v aplikaci a nyní i v obchodech, kde lze platit bezkontaktně.

Masterpass - globální digitální platební služba byla vylepšena, spuštění začíná v USA

Masterpass zjednodušuje proces placení u širokého spektra obchodníků, od nákupu jízdenky na vlak do práce až po rozdělení útraty za stůl v restauraci nebo nákup potravin pomocí mobilního telefonu.

Zavádění rozšířených řešení Masterpass vydavateli karet v USA začne koncem tohoto měsíce. Do konce roku 2016 budou zahrnuty další trhy v Evropě a region Blízkého východu/Afriky. Postupné zavádění této služby v Severní Americe, Evropě, Latinské Americe a Karibiku, na Blízkém východě a v Africe, Asii a Tichomoří bude pokračovat až do roku 2017.

Masterpass je v současné době dostupný u stovek tisíců online obchodníků či v aplikacích. Odteď budou mít spotřebitelé možnost využívat Masterpass ve více než 5 milionech obchodních míst v 77 zemích světa, kde přijímají bezkontaktní platby. V USA bude služba nejdříve dostupná pro majitele zařízení s OS Android.

V České republice byla služba Masterpass představena v listopadu 2014. Do skupiny obchodníků, kteří na českém trhu poskytují Masterpass, se zapojila již řada klíčových společností a organizací, mezi nimiž lze zmínit např. České dráhy, Student Agency, Alza nebo Národní divadlo. V současné době je do programu zapojeno téměř 3 000 obchodníků v ČR a jejich počet se bude i nadále zvyšovat.

Masterpass lze využívat online či v aplikacích Českých drah Můj vlak, Student Agency Jízdenky a v aplikaci IDOS. Od letošního roku je ho navíc možné využít přímo v obchodech. Mastercard spolu se společností Globus představil inovativní řešení pro rychlou a efektivní platbu v hypermarketech. Pro platbu aplikací Masterpass mohou zákazníci využít šest platebních terminálů „Scan and Go“ anebo čtyři samoobslužné platební terminály „SelfCare Checkout“. Inovativní řešení lze využít i při sledování hokejových utkání týmu HC Dynamo Pardubice, kde si zákazník pohodlně objedná občerstvení a zaplatí svou objednávku tlačítkem Masterpass, a to přímo svým mobilním telefonem v aplikaci InCard Masterpass. Obsluha ihned obdrží na tablet zprávu s celkovou objednávkou a číslem skyboxu a potvrzením platby.

Digitalizace obchodních procesů a zvýšená konektivita spotřebitelů jsou hnací silou digitální transformace, která bude poskytovat bezproblémové platební možnosti. V souvislosti s touto transformací zavádí Mastercard změnu identity své značky - zjednodušená, modernizovaná a optimalizovaná podoba pro stále více se digitalizující svět. Identita značky začíná s novým logem a odehrává se v holistickém designu, jež přinese pokrokový, sofistikovaný a inkluzivní výraz značky na všech kontaktních místech po světě.

„Mastercard je jednou z těch jedinečných značek, které jsou okamžitě rozpoznatelné po celém světě," řekl Raja Rajamannar, ředitel marketingu a komunikace, Mastercard. A dodal: „Abychom uspěli v tomto novém digitálním světě, kde jde byznys vpřed rychleji než kdy předtím, chceme modernizovat a pozvednout značku do takového designu, který je jednoduchý a elegantní, stále avšak nesporně Mastercard.“

Upravená identita značky, včetně nejkomplexnějšího designu značky, který byl kdy představen globálně v rámci Mastercard, bude součástí všech produktů a komunikace Mastercard, počínaje Masterpass na konci tohoto měsíce a Mastercard na podzim.

Tiskové zprávy

Diskuse