ASUS oznámil na akci EMEA Commercial Business Summit svou strategii pro firemní segment

27. 5. 2022 13:25    Rubrika: Tiskové zprávy

Více než 200 klíčových obchodních partnerů a distributorů se sešlo v Istanbulu na konferenci ASUS Commercial Business Summit, kde se seznámili s nejnovějšími řešeními ASUS pro vzdělávání a firemní segment

ASUS oznámil na akci EMEA Commercial Business Summit svou strategii pro firemní segment
  • Nový B2B trh: ASUS vstupuje v regionu EMEA na trh pro firemní klientelu s cílem získat významný tržní podíl a exkluzivní zákaznickou základnu.
  • Kompletní produktová řada: ASUS představil inovativní, spolehlivé a odolné notebooky, stolní počítače, monitory a serverová řešení pro firmy.
  • Velká účast: Summit navštívilo více než 200 obchodních partnerů, distributorů a SI/VAR, kteří se seznámili s řešeními a produkty ASUS.
  • Zaměření na klíčové segmenty trhu: Produktová řada cílí na malé a střední firmy, oblasti vzdělávání, zdravotnictví, pohostinství, výroby a tvorby.

Společnost ASUS představila na konferenci ASUS Commercial Business Summit v tureckém Istanbulu své obchodní plány a cíle v regionu EMEA pro firemní segment. Pro ASUS šlo o první mezinárodní partnerskou akci svého druhu.

Firemní trh je důležitou součástí počítačového průmyslu na celém světě. Ročně se na něm prodá v průměru 200 milionů kusů počítačů. Společnost ASUS zahajuje novou kapitolu své více než třicetileté historie a chce se stát významným hráčem, který dokáže nabídnout nejlepší produkty a řešení ve své třídě pro firemní segment. Po dvou letech příprav na vybraných trzích je divize ASUS Business připravena dodávat kompletní řadu produktů, které budou letos uvedeny na trh ve více než 40 zemích Evropy, Blízkého východu a Afriky.

Madeleine Hungová, generální ředitelka divize ASUS West EMEA, na akci prezentovala novou strategii firmy. "Dosáhli jsme celosvětových úspěchů na trhu PC pro koncové zákazníky a nyní se snažíme expandovat a dosáhnout stejných úspěchů i v oblasti PC pro firmy," řekla Hungová. "Proto představujeme ASUS Business, naše komplexní řešení pro různé sektory trhu, které se skládá z široké řady produktů, intuitivního softwaru pro zefektivnění provozu podniku a kompletní podpory."

Benjamin Yeh, generální ředitel divize ASUS East EMEA, k tomu dodává: " ASUS Business se zavazuje dodávat spolehlivá zařízení a služby, a současně vytvářet pozitivní a smysluplné změny v oblasti životního prostředí. Nabízíme celou řadu flexibilních řešení, která reflektují potřeby zákazníků a dalece přesahují rámec hardwaru."

Během ASUS Commercial Business Summitu měli účastníci možnost si produkty vyzkoušet v celkem osmi interaktivních zónách, které demonstrovaly ekosystém v praxi. Scénáře simulovaly práci na dálku kombinovanou s prací v kanceláři, řešení pro pohostinství, vzdělávání, maloobchodní prodejny, inženýrskou kancelář, PC laboratoř a další.

Know-how v oblasti designu výrobků

Cesta společnosti ASUS za úspěchem vždy začíná u produktů. Po dosažení celosvětového úspěchu v oblasti PC pro koncové zákazníky se firma nyní zaměřuje na rozšíření svého podnikání na trh B2B.

ASUS zohledňuje klíčové hodnoty, na kterých podnikatelům a majitelům firem záleží, a vytváří tak portfolio produktů, které jsou spolehlivé, vysoce profesionální a efektivní, jako je například řada firemních notebooků ExpertBook. Design notebooků ExpertBook čerpá inspiraci z geometrických tvarů, jasného členění a kontrastů světel a stínů, které využívají architektonické stavby po celém světě.

Vrcholem tohoto designového konceptu je vlajkový produkt ExpertBook B9 - nejlehčí 14palcový firemní notebook na světě. Váží pouhých 880 gramů a je 15 mm tenký. Tento notebook je jedním z prvních opravdových mistrovských děl řady ASUS Business, které reprezentují dokonalou kombinaci technologií a maximální mobility. Ve světových médiích se notebook dočkal mimořádně pozitivních ohlasů a získal také mnoho ocenění.

Propojení obchodních cílů s kampaní ASUS Expert

Vedle strategie vývoje produktů a služeb se ASUS Business snaží propojit marketingové a prodejní aktivity a zaměřit se na budování značky, získání autority ve firemním segmentu, zapojení partnerů a oslovování potenciálních zákazníků. Kampaň ASUS Expert začne během tohoto roku a poskytne ASUS partnerům užitečný nástroj, který jim pomůže nastartovat prodeje na SMB trhu.

Na udržitelnosti záleží

Společnost ASUS provádí strategii udržitelnosti již od začátku nového tisíciletí. V roce 2009 představila první uhlíkově neutrální notebook na světě. V roce 2016 získala centrála společnosti ASUS jako první na světě certifikaci Zero Waste to Landfill. V roce 2019 získala firma jako první na světě certifikát ISO 20400 pro udržitelné zadávání zakázek. V roce 2021 zahájil ASUS éru digitální transformace s cílem optimalizovat procesy řízení a rozhodování a s jasným cílem, že do roku 2025 dosáhnou všechny klíčové produkty úrovně energetické účinnosti, která bude o 30 % vyšší než standard Energy Star. V oblasti klimatu si společnost ASUS stanovila za cíl využívat do roku 2035 v globálních provozních centrech 100% obnovitelné energie.

Tiskové zprávy

Diskuse